čtvrtek 6. dubna 2017

Ve skutečnosti jsem z Vrindávanu!

Můj život měl mnoho neočekávaných zvratů. Udělal jsem si plány, ale mnohé z nich jsem nemohl naplnit a musel jsem čelit mnoha překvapením - někdy příjemným a jindy nepříjemným. Žil jsem v mnoha zemích. Hodně lidí si myslí, že jsem z Holandska, ale abych řekl pravdu - nejsem! Dokonce i v tomto životě jsem se narodil ve Vrindávanu, protože můj duchovní život začal ve Vrindávanu. A proto Holandsko cítím jako minulý život. Pamatuji si to jen matně. Ve skutečnosti jsem z Vrindávanu! Ale i tam jsem čelil vzestupům i pádům. I ve Vrindávanu jsem byl postaven před příjemná překvapení a několik nepříjemných, protože tohle je hmotný svět. Krišna nám však říká, že bychom se měli naučit tolerovat štěstí a neštěstí v tomto světě, protože jsou dočasné. A jak tolerovat? Je to nemožné? Můžeme tolerovat pouze tehdy, pokud jsme připoutáni ke Krišnovi...

Přednáška, 2008, Newcastle, JAR

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat